Eten van Moeder Aarde

Het plantaardige avontuur.

Frambozen-avocado smoothie

4 reacties

Framboos milkshake (13)
Valentijnsdag is al voorbij, maar waarom zou je je partner niet nu nog verwennen met deze heerlijke smoothie.
Deze heerlijke smoothie is zacht van smaak. Een heerlijke verwennerij voor jezelf of voor je geliefde. Lekker bij het ontbijt of bij de lunch.

Het recept:

– 250 gram frambozen; kunnen ook diepvries frambozen zijn
– 1 banaan
– ½ avocado
– 100 ml soja melk
– 80 ml soyaroom
– sap van 1 sinaasappel
– 1 el agavesiroop

Doe alles in een blender en blend het tot een gladde smootie. Zeef de smoothie door een zeef om de pitjes eruit te zeven voor een extra glad resultaat. Versier je smoothie met wat frambozen of een groen blaadje pepermunt.

Auteur: Eten van Moeder Aarde

Ik ben Eleonora, geboren in 1983. Ik ben kraamverzorgster en kruidengeneeskundige van beroep. Mijn interesses liggen bij de natuur, koken, tuinieren en fotografie. Sinds 2012/2013 ben ik veganist en wil mijn avonturen graag met jullie delen. De avonturen in de keuken en in de natuur zullen de meeste onderwerpen zijn van dit blog.

4 thoughts on “Frambozen-avocado smoothie

  1. Ik heb vandaag een avocado smoothie gedronken maar de jouwe ziet er ook heel lekker uit! Zal ik idd dan eens maken voor het vriendje en mezelf. 😉

  2. Dit is wel een heel romantisch drankje 😉 en nog lekker ook 😀 vooral als de besjes half ontdooit zijn.. dan krijgt het een beetje een idee van een ijskoude milkshake 😉

  3. Om nom nom. Kben hier via Lindsay’s reclame btw ;D

  4. Leuk dat je mijn blog aan het volgen bent 🙂 Hoop dat je het hier naar je zin hebt 🙂

Geef een reactie

