Eten van Moeder Aarde

Het plantaardige avontuur.

Mango – Passievrucht smoothie

Een reactie plaatsen

Passievrucht (1) Mango (2)

 

 

 

 

 

 

Ken je dat gevoel? dat je intens kunt genieten van smaak? Als je een smaak sensatie wilt beleven kan ik je deze smoothie aanbevelen. Maak hem niet te vaak, dan gaat de essentie van de smaak verloren. Daarnaast bevat deze smoothie veel tropische vruchten die vanuit warme landen wordt geïmporteerd. Maar zo eens per jaar kun je best eens genieten van een tropische smoothie die je het gevoel geeft dat er een elfje op je tong aan het dansen is.

Ingrediënten:
8 Passievruchten
1 Mango
3 nectarines
2 bananen
3 sinaasappels
200 ml soja melk

Maak al het fruit schoon. Passievruchten kun je het beste in 2 delen snijden en dan uitlepelen.
Doe alle ingedienten in een blender en blend het tot een gladde smoothie. Je kunt de smoothie door een zeef doen om de zaadjes eruit te halen, maar dat hoeft niet als je jezelf er niet aan stoort. Als je de smoothie te dik vind kun je nog wat water toevoegen om hen drinkbaarder te maken.

Mango-passievrucht (4)

Auteur: Eten van Moeder Aarde

Ik ben Eleonora, geboren in 1983. Ik ben kraamverzorgster en kruidengeneeskundige van beroep. Mijn interesses liggen bij de natuur, koken, tuinieren en fotografie. Sinds 2012/2013 ben ik veganist en wil mijn avonturen graag met jullie delen. De avonturen in de keuken en in de natuur zullen de meeste onderwerpen zijn van dit blog.

Geef een reactie

