Eten van Moeder Aarde

Het plantaardige avontuur.

Groene fruitsalade

Een reactie plaatsen

Fruitsalade (5)

Fris en vol vitamine deze lekkere fruitsalade! Als ik zin heb in een lichte lunch kies ik meestal voor een groene salade met fruit. Je kunt deze salade natuurlijk met van alles vullen, meestal kies ik voor fruit wat als eerste op moet omdat die tegen overrijpheid gaan lopen.

Dit is hoe ik de salade heb gemaakt:

Ingrediënten:
-Sla of andere groene blad groenten
– Fruit; Deze keer had ik kiwi, banaan en mango
-Dressing; Je kunt agavesiroop, ahornsiroop of ander natuurlijk zoet middel gebruiken.

Bereiding: Was de groenten, maak het fruit schoon en mix alles door elkaar. De dressing geeft een extra diepte in je salade en een intens zoete smaak.

Zo simpel kan lekker zijn!

Auteur: Eten van Moeder Aarde

Ik ben Eleonora, geboren in 1983. Ik ben kraamverzorgster en kruidengeneeskundige van beroep. Mijn interesses liggen bij de natuur, koken, tuinieren en fotografie. Sinds 2012/2013 ben ik veganist en wil mijn avonturen graag met jullie delen. De avonturen in de keuken en in de natuur zullen de meeste onderwerpen zijn van dit blog.

Geef een reactie

